תוספי תזונה: דאגו שתקבלו את היתרונות

 

Outdoor Fitness Israel



גופנו הפיזי תלוי באספקה קבועה של ויטמינים, מינרלים, כמו גם חומרים מזינים אחרים לבריאות טובה לאורך חיינו. זה יכול להיות בדיקה לרכישת כל החומרים המזינים הדרושים לנו בארוחות בלבד. בעוד שתוספי תזונה בהחלט אינם יכולים לתפוס את מקומם של משטר תזונה בריא, הם יכולים לספק כמויות נאותות של חומרים מזינים חיוניים כאשר משתמשים בהם בצורה הגיונית.

תוספי תזונה יכולים להשתתף בתפקיד מכריע באורח חיים בריא ומאוזן, אם אתה בעצם אדם בקיא. כאן מופיעים למעשה כמה חששות וגם תשובות לגבי מה שאתה צריך כדי לברר לגבי נטילת תוספי תזונה.

מהם בעצם תוספי תזונה?

תוספי תזונה הם למעשה מוצרים המכילים ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא או אפילו חומרים פעילים טבעיים, חומצות אמינו (אבני הבניין של חלבונים בריאים), כמו גם כימיקלים (חלבונים בריאים מסובכים המזרזים תגובות ביוכימיות). הם נמכרים בדרך כלל בסוגים שונים, כולל טבליות, כמוסות, נוזלים, כמו גם אבקות.

תוספי תזונה הם למעשה לא תרופות, וגם הם מבצעים מצב שלא מרפא. עם זאת, אנשים צריכים להרגיש בטוחים ובטוחים כי אכן יש צורך ביצרנים על מנת להבטיח כי מוצריהם אכן בטוחים ועומדים במפרט האיכותי הספציפי שצוין על ידי ה- FDA (ארה"ב). הם חייבים להבטיח כי תג האמת המוסף הוא למעשה מדויק, וכי המכולה מחזיקה את מה שהיא טוענת שהיא מבצעת.

זה מנצל את תוספי התזונה?

אנשים לוקחים תוספי תזונה להסברים רבים, ובהם:

* שמרו על הבריאות והבריאות הכללית שלהם
* עזרו בביצועים פסיכולוגיים וגם בספורט
* לספק תמיכה במערכת החיסונית

עם זאת, אנשים מסוימים עשויים להזדקק להם במיוחד, וכוללים:

בנות בהריון או אפילו בהריון
נקבות שעשויות לקבל ציפיות חייבות לצרוך 400 מיקרוגרם חומצה פולית מדי יום, ממזון או תוסף תזונה, כדי להגן מפני חריגות. חומצה פולית היא ויטמין B, הדרוש ליצירת רכיבים תורשתיים, המורכבים מ- DNA. זה זמין בויטמינים לפני הלידה שעשויים להכיל גם רמות מעשיות של ברזל וגם מינרלים מסידן.

מבוגרים הרבה יותר מבוגרים
ככל שאנו מתבגרים אנו עשויים להזדקק לחומרים מזינים מסוימים יותר מאשר לאנשים צעירים בהרבה. אלה עשויים לכלול סידן כמו גם ויטמין D, הדרושים לחוזק העצם, ויטמין B-6 המסייע ליצירת כדוריות דם אדומות, וויטמין B-12 המסייע לקיום עצבים ותאים אדומים. דף הבית למידע נוסף על OFI עכשיו .

אנשים עם מוצרי מזון אלרגיות או דיאטות מוגבלות
אם אתה צמחוני, בעל ארוחות תגובות אלרגיות או אפילו חוסר סובלנות ללקטוז, או אפילו מתקשה לעכל או אפילו לספוג חומרים מזינים, תוספי תזונה עשויים להעניק לך יתרונות חיוניים.

האם עלי לדבר עם הרופא שלי בנוגע לתוספי תזונה?

תשובה קצרה - כן! אמנם תוסף תזונה מוצעים בפועל מבלי לדרוש מרשם המגיע מהרופא שלך, אך ישנם הסברים חיוניים להעביר את כולם לדיון.

בראש רשימת הביקורת: תוספי תזונה עשויים להתרועע יחד עם תרופות מרשם אחרות או תרופות ללא מרשם (OTC) שאתה נוטל, ולכן חיוני ליצור קשר עם מקצוען שמקבל את התמונה הגדולה. הרופא שלך יכול בקלות לעזור למצוא את התוסף המתאים עבורך.

למעשה יש צורך להודיע לרופא המטפל על ה- תוסף תזונה שאתה לוקח כאשר אתה פונה למצב בריאותי - כמו בעיות נפש או אפילו לחץ דם גבוה - או אם אתה מצפה או אפילו יכול להרות.

איך אני יכול לגלות יותר לגבי תוסף התזונה שאני לוקח?

מקום מצוין להתחיל בו הוא למעשה תווית המוצר. ה- FDA זקוק לכל תוספי התזונה בכדי לזהות מידע מסוים בתוויות שלהם, עם רשימת חומרים פעילים וכן דלת "פרטי תוספות".

לוח "האמת המשלים" כולל טבלה של שווי יומי (DV) המאפשר לך לדעת מה כמות הקריטריונים היומיים שלך המוצעים באמצעות כל חומר מזין במוצר. לדוגמא, אם התג מציין 80% DV עבור ויטמין C, זה אומר שמינון מספק כ- 80 אחוז מהצורך הקבוע שלך בויטמין C. המספרים מבוססים למעשה על תוכנית תזונה רגילה של 2,000 שומנים, לכן ראו את כולם כהערכה. התג גם יציג בפניך את מידות ההצעה הנכונות, הדרכה שאתה צריך לקחת באמת.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Just How To Choose A Perfect Anti-Wrinkle Cream For The Face?

Studying The Safety And Effectiveness Of Nutritional Supplements

How To Choose A Good Towing Service